امروز : شنبه 15 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:18 AM 1402/12/27 تعداد بازدید: 75

مديركل شيلات سيستان و بلوچستان از برگزاري آزمون استخدامي خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر در اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان از محل  بند ج ماده 87 خبر داد.

  به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان عطاءاله رئيسي مديركل شيلات استان در اعلام اين خبر گفت: فرايند ثبت نام اين آزمون به صورت فراگير در كل كشور با ظرفيت جذب ۶۰۰ نفر نيرو در سازمان شيلات ايران و شيلات استانها از طريق سايت آزمون جهاد دانشگاهي به آدرس hrtc.ir  آغاز شده است و تا ۱۵ فروردين ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.


  وي با بيان اينكه سهميه اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان در اين آزمون ۶۹ نفر است افزود: جذب نيرو در اداره كل شيلات سيستان و بلوچستان در اين بازه زماني صرفا خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان بالاي 70 درصد بوده كه از اين تعداد، براي ۵۰ نفر امكان ثبت نام در مقطع تحصيلي ديپلم و فوق ديپلم در پست سازمان يگان حفاظت منابع آبزي و براي ۱۹ نفر در مقاطع  كارشناسي و بالاتر بدون شرايط سني در رشته هاي تحصيلي صنايع غذايي، روابط عمومي، علوم ارتباطات، شيلات، آمار، مديريت، حقوق، كامپيوتر، فناوري اطلاعات، نرم افزار، حسابداري، عمران و نقشه برداري، مهندسي هاي آبي و ... براي پست هاي تخصصي فراهم شده است.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)