امروز : پنج شنبه 30 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:03 AM 1400/04/16 تعداد بازدید: 208
رئيس اداره فني و مهندسي شيلات استان به همراه كارشناسان و پيمانكاران در آخرين روز از بهار 1400 از پروژه هاي عمراني مجتمع پرورش ميگو شهيد صنعتي گواتر بازديد نمودند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، موسي سالاري رئيس اداره فني و مهندسي شيلات استان به همراه كارشناسان و پيمانكاران در آخرين روز از بهار 1400 از پروژه هاي عمراني مجتمع پرورش ميگو شهيد صنعتي گواتر بازديد نمودند.
سالاري در اين بازديد بيان نمود: در سال 1400 چهار پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال تاكنون در اين مجتمع اجرا شده است كه شامل دو پروژه لايروبي كانال ها و زهكش هاي سايت شمالي،  پروژه تجهيز اتاقك هاي ترانسفورماتور مزارع و پروژه ترميم و بازسازي سازه هدايت سيلاب مي باشد.
وي افزود: در حال حاضر به طور تقريبي 95 درصد لايروبي كانال ها به اتمام رسيده است و ان اشا الله مابقي طي دو ماه آينده به اتمام خواهد رسيد. 
سالاري ادامه داد: در حال حاضر بازسازي سازه هدايت سيلاب و تجهيز اتاقك هاي ترانسفورماتور در حال اجرا مي باشد كه بنابر برآوردها، تا ماه آينده به اتمام خواهند رسيد.
در پايان سالاري گفت: امسال پروژه هاي لايروبي كانال ها و زهكش هاي سايت جنوبي و همچنين ترميم و بهسازي جاده دسترسي با اعتباري بالغ بر 120 ميليارد ريال در دست اقدام قرار گرفته كه ان شا الله به محض مشخص شدن پيمانكار، عمليات اجرايي آن طي ماه آينده آغاز خواهد شد. وي اظهار اميدواري نمود زيرساخت هاي لازم شامل لايروبي كانال هاي آبرسان و زهكش، ترميم و بازسازي سازه هاي هدايت سيلاب، تجهيز اتاقك هاي ترانسفورماتور و ترميم و بهسازي جاده دسترسي تا پايان سال و قبل از اغاز فصل كشت جديد مزارع به اتمام برسد.
گفتني است : مجتمع پرورش ميگوي شهيد صنعتي گواتر در زميني بالغ بر4000 هكتار در 120 كيلومتري شرق چابهار احداث شده  است. اين مجتمع در 2 سايت شمالي و جنوبي به بهره برداري رسيده  است كه در سايت شمالي و در 3 فاز 108 مزرعه و در سايت جنوبي هم 6 مزرعه مشغول  فعاليت مي باشند. اين مجتمع به طور كامل به وسيله بخش خصوصي در حال بهره برداري مي باشد و هم اكنون حدود 60 درصد از مزارع فعال هستند.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)