امروز : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:09 AM 1400/04/01 تعداد بازدید: 151
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان ميلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان محمد شهلي بر مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان در اين پيام آورده است:

امام رضا(ع) همواره به عنوان نماد همبستگي اسلامي و قدرت ملي  محسوب مي شود و مرقد مطهر ايشان كانوني هويت ساز براي همه شيعيان خصوصا ايرانيان به شمار مي رود به نحوي كه بهترين شكل انسجام ملي و اتحاد عملي را مي‌توان در برابر حرم امام رضا(ع) مشاهده كرد، وحدت و قدرتي كه در كمتر مكاني با اين شكوه و عظمت به نمايش گذاشته شده است.

بايد تلاش شود تا زمينه شناساندن بيشتر سيره الهي حضرت امام رضا(ع) براي همگان فراهم آيد.

  شناخت امام(ع) نه به معناي ثبت تاريخ ولايت، شهادت و طول عمر مي باشد بلكه شناخت جريان فكري او و جاري شدن در سيره عملي زندگي آن بزرگوار است .
وعاظ محترم، مداحان اهل بيت(ع)، جرايد و اصحاب رسانه مي توانند در راستاي عمل به رسالت خود گام هاي بلند و موثري را به منظور معرفي هر چه بيشتر ابعاد مختلف شخصيتي اين امام بزرگوار به عنوان الگويي جاودان بردارند و  زمينه ترويج و گسترش هر چه بيشتر معارف رضوي و ولايت مداري را فراهم آورند. بايد بيش از پيش قدر اين عشق مردمي را به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) بدانيم و با بهره گيري از اين عشق الهي، زمينه رشد و تعالي معنوي و روحاني ميهن اسلامي را ايجاد كنيم.

اينجانب با تبريك ميلاد با سعادت حضرت ثامن الائمه(ع) به همه شيعيان و دوستداران آن حضرت، موفقيت همگان را در پيمودن راه شهدا، با بهره گيري از آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره)، در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

محمد شهلي 
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)