امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

7:01 AM 1400/03/31 تعداد بازدید: 130
بيمه پايه ميگو براي تمامي پست لاروهاي ذخيره شده در مزارع مجتمع پرورش ميگو ي شهيد صنعتي گواتر اجرايي گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، حميدرضا نصيري معاون آبزي‌پروري شيلات استان سيستان و بلوچستان از اجرايي شدن بيمه پايه ميگو براي تمامي پست لاروهاي ذخيره شده در مزارع مجتمع پرورش ميگو ي شهيد صنعتي گواتر خبر داد.
وي عنوان داشت علي رغم مسائل و ابهامات به وجود آمده همچنين نواقصي كه در بيمه محصول مطرح مي باشد بهره برداران ميگو استان موضوع بيمه پايه ميگو از مبادي توليد را پيگيري و اقدام نمودند به نحوي كه براساس بررسي و پيگيري هاي صورت گرفته تقريبا تمامي پست لارو هاي ذخيره سازي شده در مزارع پرورش ميگو مجتمع شهيد صنعتي[[][_]]گواتر بيمه پايه شده اند.كه اين موضوع هم شامل پست لارو هاي خروجي از مراكز تكثير استان و لارو هاي وارداتي از خارج استان را شامل مي شود.
نصيري ادامه داد: بيمه محصول يك موضوع با اهميت در پشتيباني و حمايت از صنعت آبزي پروري ميگو مي تواند باشد و ريسك سرمايه گذاري در اين زمينه را كاهش دهد و تعاملات سازنده في مابين بهره برداران ميگو و صندوق بيمه و اعمال نظرات اصلاحي و تعديلات و اصلاحات در آن به جذابيت و تشويق بهره برداران جهت استقبال از بيمه محصول كمك خواهد نمود.
نصيري بيان داشت: بيمه مراكز تكثير نيز از مطالبات صنعت آبزي پروري ميگو بوده كه اميد است ان شاا... در فضاي كارشناسي و با رويكرد حمايت همه جانبه از صنعت در سال آتي شاهد بيمه حمايتي و كارآمد از مجموعه صنعت آبزي پروري ميگو باشيم.
گفتني است: آبزي پروري ميگو در نوار ساحلي جنوب استان سيستان و بلوچستان ظرفيت‌هاي قابل توجهي را به لحاظ توليد و تامين پروتئين با كيفيت و به تعبيري امنيت غذايي و همچنين ايجاد اشتغال را دارد.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)