امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:37 AM 1400/03/30 تعداد بازدید: 99
كميته فني و بهداشتي ميگو استان با معاون آبزي پروري اداره كل شيلات استان و روساي ادارات مرتبط و بهره برداران ميگو استان برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، جلسه كميته فني و بهداشتي ميگو استان با حضور حميد رضا نصيري معاون آبزي‌پروري شيلات استان، خانم داوودي رئيس اداره بهداشت آبزيان دامپزشكي استان، نمايندگان دامپزشكي شهرستان چابهار و مركز تحقيقات شيلاتي آبهاي دور چابهار، همچنين دبير انجمن صنفي و برخي از بهره برداران ميگو استان و همكاران معاونت آبزي پروري شيلات استان در مورخ 26 خرداد ماه 1400 در محل دفتر معاونت آبزي پروري برگزار گرديد.
  نصيري معاون آبزي ‌پروري شيلات استان ضمن خير مقدم از حاضرين در جلسه دعوت  به مشاركت حداكثري در انتخابات رياست جمهوري در ۲۸ خرداد ماه 1400  با تاكيد بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي نمودند. 
وي در ادامه گزارشي از روند فعاليت مراكز تكثير، آخرين آمار و اطلاعات ذخيره سازي و سطح زير كشت مزارع را ارائه نمودند
نصيري در ادامه بيان داشت : در اين جلسه طرح پيشنهادي بهره برداران مبني بر استفاده از ظرفيت نرسري جهت فعاليت و پرورش در مجتمع گواتر مطرح، و پس از بحث و بررسي با اعلام شرايط فني و بهداشتي با اجراي آن بصورت پايلوت و با نظارت و پايش كميته فني مصوب و موافقت گرديد.
گفتني است:  آبزي پروري و بويژه آبزي پروري ميگو يكي از ظرفيت‌هاي كم نظير نوار ساحلي جنوب استان سيستان و بلوچستان بوده كه در سه شهرستان كنارك، چابهار و دشتياري ظرفيت‌هاي قابل توجهي جهت آبزي پروري شناسايي شده كه با فعال سازي آن زمينه توليد و اشتغال را خواهد داشت.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)