امروز : پنج شنبه 30 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:03 AM 1400/03/22 تعداد بازدید: 181
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان با صدور پيامي هفته جهاد كشاورزي را به تمامي تلاشگران عرصه كشاورزي و جهادگران تامين امنيت غذايي كشور به خصوص بهره برداران بخش كشاورزي و شيلات استان تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، محمد شهلي بر، مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان با صدور پيامي هفته جهاد كشاورزي را به تمامي تلاشگران عرصه كشاورزي و جهادگران تامين امنيت غذايي كشور به خصوص بهره برداران بخش كشاورزي و شيلات استان تبريك گفت.
  در متن  پيام وي آمده است: 
تاكيد بر نقش كشاورزي در اقتصاد كشور از انگيزه هاي بنيادين انقلاب اسلامي و برخاسته از انديشه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و از آرمان هاي انقلاب بوده و سياستگذاران و برنامه ريزان كشور را به تمركز، پشتيباني و حمايت بيشتر از كشاورزي و اقشار مختلف در جامعه روستايي وا داشته است.
پرداختن به امر كشاورزي، ايجاد انگيزه و حمايت از كشاورزان و بهره برداران شيلاتي در كشوري مانند ما كه داراي نيروي كار جوان و مستعد و ويژگي‌ها و خصوصيات طبيعي و همچنين شرايط اقليمي مناسب و متنوع براي كشاورزي، آبزي پروري، صيد و صيادي و صنايع شيلاتي  است؛ مي‌تواند در توسعه و آباداني آن نتيجه‌بخش باشد و آن را به يكي از كشورهاي مهم منطقه و جهان تبديل كند.
بدين‌ وسيله  اينجانب فرارسيدن هفته جهادكشاورزي (۲۱ لغايت ۲۷ خرداد) را بر تمامي جهادگران عرصه كار و تلاش و سازندگي به‌خصوص توليدكنندگان بخش كشاورزي و شيلاتي استان تبريك و تهنيت عرض نموده؛ اميد است با تأسي از راه معمار بزرگ انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و بكارگيري رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري و با همدلي در جهت “ توليد، پشتيباني و مانع زدايي”  گام برداشته تا شرايط تحريم‌هاي ظالمانه را با سربلندي پشت سر بگذاريم.
در پايان از كليه همكارانم كه با حفظ ارزشهاي ديني، وجدان كاري، انضباط اداري و مهارت و تخصص خود، ما را در پيمودن اين مسير ياري كرده‌اند؛ كمال تشكر و قدرداني را دارم و از درگاه ايزد منان عزت و سلامت، تداوم حضور مؤثر همه عزيزان را در جهت دستيابي به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مسئلت دارم.

محمد شهلي بر 
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)