امروز : جمعه 31 فروردین 1403 بروزرسانی:1403/01/27

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

11:08 AM 1400/03/16 تعداد بازدید: 125
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، محمد شهلي بر مدير كل شيلات  و حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد علي سجادي نماينده ولي فقيه در شيلات استان  به مناسبت بيست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، امام جعفر صادق عليه السلام پيام تسليتي به شرح ذيل ايراد نمودند.

پيام تسليت به شرح ذيل مي باشد.

بسم الله الرحمن الرحيم

بيست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، امام جعفر صادق عليه السلام است كه در ترويج آيين اسلام، جان و مال و تمام زندگي خويش را صرف اين راه مقدس نمود و شمع هميشه فروزاني شد در مسير رهروان اسلام ناب محمدي.
امامي كه با بيان بليغ و كلام فصيح، زبان رساى اسلام بود و با سخنان حكيمانه، منطق استوار و علم سرشار، برگزيده روزگار بود و بنده شايسته پروردگار، تجسم صبر و اخلاص بود و چشمه جود و سخاوت و كوه حلم و سرافرازي ، چهره فروزان اهل بيت(ع) بود و وارث علوم رسالت. از سلاله پيامبران بود و عطر و بوى پيامبر(ص) از وجود مقدسش استشمام مي شد و هيبت و شكوه نبوي را تداعي گر بود.

اينجانبان شهادت جانگداز و جانسوز صادق آل نبي را به محضر مقدس منجي عالم بشريت حضرت ولي عصر (عج) ، تمامي مسلمين و مردم شريف استان سيستان و بلوچستان  تسليت و تعزيت عرض مي نماييم و اميدواريم تا همه ما با پيروي از آيين و مسلك پيامبر گرامي اسلام و اهل بيت گرانقدرش، از مريدان و ارادتمندان حقيقي آنان باشيم.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)