امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

6:34 AM 1400/02/25 تعداد بازدید: 108
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان در پيامي فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به همه هموطنان گرامي  تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، متن پيام محمد شهلي بر به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

"اللهمَّ اَهْلَ الكبْرياءِ وَالعَظَمَةِ، وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ "

هموطنان گرامي
سلام عليكم
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما عزيزان در ماه تمرين اخلاص و بندگي، حلول ماه شوال و طليعه عيد سعيد فطر را صميمانه تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم.
عيد فرخنده و سعيد فطر، يكي از زيباترين و معنوي‌ترين روزهاست كه خداوند عزّوجل و بلندمرتبه اجر و پاداش يك ماه عبوديت و بندگي خالصانه بندگان را با فزوني نعمت، رحمت و مغفرت عطا مي‌فرمايد. اين عيد مطهر، جلوه‌گاه خلوص و نياز ما بندگان در درگاه حق تعالي است كه فرصت مغتنم نيايش و راز و نياز دريافته‌ايم و در صفوفي مستحكم، دوشادوش، يكدل و يك‌زبان دست به دعا بر مي‌داريم.
در اين هنگامه ملكوتي و معنوي كه محملي مناسب براي استجابت دعاي نمازگزاران است، از درگاه خداوند سبحان استعانت مي‌طلبيم كه نعمت سلامتي و تندرستي را به تمامي ملت‌هاي جهان به ويژه مردم آزاده، حق‌جو و خداپرست ايران اسلامي عنايت فرمايد و كره خاكي و ايران اسلامي را از شرّ جميع بليّات به ويژه ويروس منحوس كرونا محافظت فرمايد. اميد كه در اين روز بزرگ، خداوند متعال لباس عافيت بر تن و روح تمامي بيماران پوشانده و درهاي خير و رحمت واسعه خود را بيش از پيش بر روي همگان بگشايد.
بار ديگر ضمن تبريك و تهنيت حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر، از درگاه خداوند كريم، اعتلا و پيشگامي ميهن عزيز اسلامي و صحت و سلامت شما بزرگواران را مسألت دارم.

محمد شهلي بر
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)