امروز : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

7:10 AM 1400/02/18 تعداد بازدید: 111
روز جهاني قدس ميراث بزرگ حضرت امام خميني (ره) براي ايجاد ندا و فريادي واحد در ميان مسلمانان و همچنين روز نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در حمايت از قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، محمد شهلي بر مديركل شيلات استان در آستانه فرا رسيدن آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان، طي بيانيه‌اي ضمن گراميداشت روز جهاني قدس اين روز را روز نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در حمايت از قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين دانست.

متن بيانيه به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

روز جهاني قدس، روز نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام در حمايت از قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين است؛ روزي كه نماد صف‌بندي آزادي خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهيونيست است.
با توجه به شرايط پيش آمده و لزوم رعايت فاصله گذاري اجتماعي، امكان برگزاري راهپيمايي وسيع روز جهاني قدس را ندارند، اما ملت ايران ثابت كرد كه محدوديت ها هم مانع از دلسردي مردم نميشود و تحت هر شرايطي روحيه ايثار و مقاومت و مبارزه عليه استكبار و حكومت هاي ظالم را فراموش نخواهند كرد و امسال نيز با استفاده از ابزارها و روش هاي ارتباطي نوين و مجازي ميتوانند با صلابت بيشتر در عرصه مقابله با ظالمان ايستادگي كنند.

اينجانب  ضمن گراميداشت روز جهاني قدس و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مسلمانان جهان ضمن محكوميت رژيم اشغالگر اسرائيل، نفرت و انزجار خود را از رژيم غاصب و نامشروع صهيونيستي و استكبار جهاني اعلام داشته و با آرمانهاي مقدس رهبر كبير انقلاب تجديد ميثاق مي نمايم.

محمد شهلي بر 
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)