امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی:1403/02/04

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

9:21 AM 1400/02/11 تعداد بازدید: 294
محمد شهلي بر مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان در پيامي، فرارسيدن يازدهم ارديبهشت ماه روز جهاني كار و كارگر را به تمامي كارگران عزيز در سراسر جهان  تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان، محمد شهلي بر مديركل شيلات استان در پيامي با تجليل از مقام كارگر، فرارسيدن يازدهم ارديبهشت ماه كه يادآور زحمت هاي شبانه روزي كارگران عزيز در سراسر جهان است را تبريك گفت.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم
واجبات مسلّم بر هر فرد مؤمن لزوم انجام كار براي تأمين زندگي خود و خانواده است.
كار عبادت است و پيامبر اسلام كه بر دست كارگر بوسه مي‌زند و در اين زمينه مي‌فرمايند: عبادت هفت جزء دارد كه بافضيلت ترين و ارزشمندترين جزء آن كسب درآمد حلال است.

۱۱ ارديبهشت‌ماه، فرصتي مغتنم است براي به ياد آوردن زحمات ارزشمندترين و شريف‌ترين آحاد جامعه كه بازوان بالنده كشور به سمت رشد و شكوفايي مي‌باشند .
بدون شك كارگران سرمايه‌هاي ارزشمند انساني و زمينه‌ساز دستيابي به خودكفايي و شكوفايي اقتصادي و صنعتي كشور بشمار مي‌روند.
اين قشر سازنده و خدوم درواقع بنا به فرمايش مقام معظم رهبري ستون اصلي توليد و خدمات‌رساني در كشور هستند و ركن اساسي توسعه اقتصادي كار و تلاش  مرهون آنان است.

بر خود لازم مي‌دانم ضمن عرض خسته نباشيد به كليه زحمتكشان اين عرصه، فرارسيدن هفته كار و كارگر را به جامعه كارگري كشورمان به‌خصوص كارگران زحمت‌كش و پرتلاش اداره كل شيلات استان سيستان و بلوچستان كه باهمت والاي خود در مسير سربلندي اين اداره كل گام برمي‌دارند تبريك عرض نموده سلامتي و توفيق روزافزون آنان را از خداوند متعال مسألت مي‌نمايم.

محمد شهلي بر
مديركل شيلات استان سيستان و بلوچستان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)