بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان ( چابهار ) را به اطلاع میرساند:

         تارنمای اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات، نظرها و مشارکت مردمی را برای شما مراجعین گرامی در قسمت طرح تکریم ارباب رجوع فراهم نموده است.

         در قسمت «ارتباطات مردمی» اطلاعات تماس مسئولین جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است. .

         به محض ثبت پیام یا درخواست، و ایجاد کد پیگیری، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

         تارنمای اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان ( چابهار ) بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

         زمان از دسترس خارج شدن تارنمای اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان ( چابهار ) از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

         تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان ( چابهار ) بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار در پایان روزهای تعطیل انجام خواهد شد.